Nokey CRM
W 2010 roku wdrożyliśmy własny informatyczny system zarządzania CRM, który zapewnia komunikację e-mailową, faksową oraz sms-ową pomiędzy doradcami, księgowymi, pracownikami kadr i naszymi Klientami. System zbudowany na bazie stosowanych przez nas procedur gwarantuje prawidłowość i kompletność obsługi przez pracowników oraz zapewnia krok po kroku rejestrowanie zdarzeń gospodarczych. NOKEY CRM czuwa nad procesem wysyłki deklaracji podatkowych i powiadamiania klientów o wynikach finansowych oraz kwotach podatków do zapłaty.
Aplikacja NOKEY CRM ma na celu:
- wierne odwzorowanie rzeczywistych obiegów dokumentów oraz procedur i procesów
- automatyzację i standaryzację wykonywanych czynności
- realizację strategii nakierowanej na zwiększanie zadowolenia klientów oraz doskonalenie stałego kontaktu z klientami i kontrahentami
- podniesienie jakości świadczonych usług, m.in. dzięki wyeliminowaniu błędów
- wsparcie pracowników poprzez budowanie procedur i monitorowanie terminów wykonania zadań
- scentralizowanie chronologicznie zapisywanych oraz skategoryzowanych danych klienta w bazie, umożliwiające szybki i łatwy dostęp do historycznych zdarzeń.
Zobacz aplikację Nokey CRM (PDF)