Księgi handlowe
W ramach umowy o prowadzenie rachunkowości deklarujemy usługi obejmujące:
- sporządzanie ksiąg handlowych, wymaganych ewidencji i deklaracji
- monitorowanie zapłaty należności w cyklu dziennym / tygodniowym / miesięcznym
- przekazywanie Klientowi bilansu oraz rachunku wyników w cyklu miesięcznym/kwartalnym
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego oraz organizację i współudział w przebiegu badań przeprowadzanych przez audytorów
- nieodpłatny dostęp online do programu oraz wyników firmy zgodnie z życzeniem Klienta
- sprawozdawczość okresową do GUS, NBP, PFRON, Urzędu Marszałkowskiego
- udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z powierzonymi sprawami
- konsultacje księgowe i doradztwo podatkowe
- reprezentowanie Klienta przed organami kontroli.
Dokumenty źródłowe przekazane nam w oryginale / kopii / wersji skan są rejestrowane w systemie NOKEY CRM jako teczka podatkowa danego miesiąca. Konstrukcja systemu zapewnia upoważnionym osobom kontrolę etapów procesu usług od czynności wstępnych, weryfikacji aż do wydruku dokumentacji finansowo-księgowej i przekazania Klientowi pisemnych uwag i zaleceń. Na życzenie Klienta generujemy zestawienia i analizy wykorzystywane do controllingu oraz sporządzamy i wysyłamy do dłużników przypomnienia i wezwania do zapłaty. Dokumentacja finansowo-księgowa jest przekazywana Klientowi w okresach miesięcznych lub archiwizowana w naszej siedzibie, zgodnie z oczekiwaniami Zleceniodawcy usług.
Usługi wykonuje wykwalifikowany zespół pracowników z wieloletnim doświadczeniem, nadzorowany przez doradców podatkowych. Naczelną dewizową w relacjach z naszymi Klientami jest dbałość o ich interesy, rzetelność, profesjonalizm, poszanowanie prawa oraz zasad etyki zawodowej i poufności.